Menu

Reklamácia tovaru

Sme si vedomí, že vada na zakúpenom výrobku nikoho neteší. Preto sa snažíme prípadnú reklamáciu riešiť vždy rýchlo a k Vašej spokojnosti.

Prišiel tovar poškodený?
Pri preberaní zásielky si skontrolujte jej obal a stav výrobku. Ak vyzerá zásielka na prvý pohľad v poriadku, a napriek tomu je vnútri výrobok poškodený, je dôležité udalosť čo najskôr nahlásiť u prepravcovi DPD , poškodenie je treba nahlásiť do 2 pracovných dní od doručenia. Tel.DPD:. 0850 373 373 a emailom na adresu obchod@maxstore.sk.

Prišiel iný produkt alebo objednávka bola nekompletná?
Pokiaľ vám prišiel iný produkt, než ktorý ste si objednali, alebo objednávka nie je kompletná, kontaktujte nás na e-mail obchod@maxstore.sk.

 

Postup pri reklamácie:

Maxstore
Reklamácie
Bratislavská 79, 90201 Pezinok

Pokiaľ budete výrobok zasielať, poprosíme Vás v informujte nás na email obchod@maxstore.sk. Poškodený tovar odporúčame dôkladne zabaliť, aby bol chránený proti poškodeniu pri preprave. Spoločne s výrobkom nezabudnite zaslať kópiu nákupného dokladu a reklamačný sprievodný list.

Poškodený výrobok môžete priniesť aj osobne na našu predajňu Maxstore.
Spoločne s výrobkom nezabudnite priniesť kópiu nákupného dokladu a reklamačný sprievodný list.

 

Sprievodný list k reklamácie: TU

Adresa pre zaslanie alebo osobné doručenie reklamovaného produktu:
Maxstore
Reklamácie
Bratislavská 79, 90201 Pezinok
Tel.:033 640 86 81
obchod@maxstore.sk

Ako spotrebiteľ máte zo zákona nárok na 2-ročnú záruku na tovar.

Maximálna lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní. Lehota začína plynúť nasledujúci deň po prijatí tovaru na reklamáciu.Čas záruky sa vám predlžuje o čas, kedy je tovar v záručnej oprave.

O ukončení reklamácie vás informujeme telefonicky alebo e-mailom najneskôr 30 dní od prijatia tovaru na reklamáciu.

 

Ak máte akékoľvek otázky ohľadom postupu pri reklamácii alebo potrebujete zistiť, v akom stave sa Vaša reklamácia nachádza, zavolajte nám 0336408681 0850/328 278 alebo napíšte na e-mail obchod@maxstore.sk. Radi Vám pomôžeme.

 


Doba vybavenia reklamácie sa riadi našimi Obchodnými podmienkami a Reklamačným poriadkom.

 

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Naša webová stránka ukladá údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača) na identifikáciu vašej relácie a dosiahnutie základnej funkčnosti platformy, zážitku z prehliadania a zabezpečenia.
Môžeme ukladať údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača), aby sme mohli poskytovať doplnkové funkcie, ktoré zlepšujú váš zážitok z prehliadania, ukladať niektoré z vašich preferencií bez toho, aby ste mali používateľský účet alebo bez prihlásenia, používať skripty a/alebo zdroje tretích strán, widgety atď.
Používanie analytických nástrojov nám umožňuje lepšie porozumieť potrebám našich návštevníkov a tomu, ako používajú našu stránku. Môžeme použiť nástroje prvej alebo tretej strany na sledovanie alebo zaznamenávanie vášho prehliadania našej webovej stránky, na analýzu nástrojov alebo komponentov, s ktorými ste interagovali alebo ste ich používali, zaznamenávanie udalostí konverzií a podobne.
Môžeme používať súbory cookie a nástroje tretích strán na zlepšenie ponuky produktov a/alebo služieb našej alebo našich partnerov, jej relevantnosti pre vás na základe produktov alebo stránok, ktoré ste navštívili na tejto webovej stránke alebo na iných webových stránkach.

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať