SOLÁRNY PANEL AKYSUN
je vyrobený zo špeciálneho typu polypropylénu (PP) s vysokým obsahom stabilizátorov proti pôsobeniu účinkov UV žiarenia a aditívom znižujúcim absorpciu vodnej pary. Konštrukciu solárneho absorbéra AKYSUN tvorí špeciálna dutinková doska s matným povrchom dobre pohlcujúcim energiu slnečného žiarenia.
Zapojenie solárneho panela:
Umiestnenie solárnych panelov:
Orientácia
Optimálne nasmerovanie je smerom na juh. Mierne vychýlenie je výhodnejšie smerom na západ než na východ.
Sklon
Optimálny sklon, pri ktorom absorbéry dosahujú maximálný výkon, je okolo 45 °. Minimálny sklon je 10 °.
Umiestnenie
Je dôležité vyhnúť sa tieňom i miestam s premenlivým slnečným svitom napr. okolie domov a stromov.
Parametre:
Rozmer ohrevu: 3,00 x 0,05 x 0,8 m
Dĺžka panela: 3 m
Šírka panela: 0,8 m
Hrúbka panela: 0,5 mm
Šírka panela vr. zberné rúrky 0,97 m
Celková plocha panelu 2,4 m2
Max. objem vyhrievanej vody: 10-12m3
Pripojenie na potrubie 32 mm
Obsah balenia:
Solárny panel
Inštalačné komponenty: 2 ks záslepiek

125 €
A- Osobný odber sklad Pezinok
Pri osobnom odbere neúčtujeme žiadny poplatok.
B- Kuriér DPD, Geis
Cena za dopravu:
Hmotnosť:
0 – 30 kg 4,90 Eur s Dph
31 – 50 kg 9,90 Eur s Dph
51 - 100 kg 17,90 Eur s Dph
101 -150 kg 26,90 Eur s Dph
151 -200 kg 36,90 Eur s Dph
200 kg -300 kg 46,90 Eur s Dph
Cena dobierky je 1,40 Eur. V prípade, že zákazník uhradí za tovar vopred, tento poplatok sa mu neúčtuje.
Osobný odber sklad Pezinok
Objednaný alebo zakúpený tovar si môžete osobne zadarmo vyzdvihnúť už za hodinu po odoslaní objednávky v našom sklade na nižšie uvedenej adrese.
Pri osobnom odbere neúčtujeme žiadny poplatok.
Platiť sa dá v hotovosti alebo platobnou kartou
Adresa:
Areál stavebniny Satina
Maxstore
Bratislavská 79
90201 Pezinok
Tel: 033 640 86 81
Súradnice pre GPS:
48°16'48.83"N, 17°15'39.45"E
Čas pre osobný odber:
Od pondelka do piatku: 9.00 - 17.00 hod.
Sobota:Zatvorené
Nedeľa a sviatky: Zatvorené
Objednaný tovar je potrebné vyzdvihnúť do 5 pracovných dní.
Pokiaľ si tovar v tejto lehote nevyzdvihnete, budeme musieť objednávku stornovať.
Kuriér DPD ( Zásielky 0 -50 kg )
S DPD poznáte hodinový interval doručenia vášho balíka, príchod kuriéra môžete sledovať online na mape 1 hodinu pred doručením a aplikácia myDPD vám v prípade potreby umožní zmeniť adresu alebo deň doručenia. Platba v hotovosti aj platobnou kartou.
Štandardná doba doručenia v rámci Slovenska v nasledujúci pracovný deň od odoslania. Deň vopred obdržíte informáciu o doručení, v prípade potreby si v aplikácii myDPD jednoducho zmeníte adresu alebo deň doručenia. Platba v hotovosti aj platobnou kartou. Doručenie s DPD je šetrné k životnému prostrediu.
Doručenie do 24 hod.
Pri objednávke v pracovný deň do 13:00 hod, doručenie kuriérom nasledujúci pracovný deň.
Tovar Vám bude doručený za prvé uzamykateľné dvere na dodaciu adresu..
Cena za dopravu:
Hmotnosť
0 – 30 kg 4,90 Eur s Dph
31 – 50 kg 9,90 Eur s Dph
Cena dobierky je 1,40 EUR. V prípade, že zákazník uhradí za tovar vopred, tento poplatok sa mu neúčtuje.
Kuriér Geis ( Zásielky 50 - 300 kg )
Doručenie do 24 hod.
Pri objednávke v pracovný deň do 11:00 hod, doručenie kuriérom nasledujúci pracovný deň.
Možnosť platby dobierky iba v hotovosti
Tovar Vám bude doručený za prvé uzamykateľné dvere na dodaciu adresu..
Cena za dopravu:
Hmotnosť
51 - 100 kg 17,90 Eur s Dph
101 -150 kg 26,90 Eur s Dph
151 -200 kg 36,90 Eur s Dph
200 kg -300 kg 46,90 Eur s Dph
Cena dobierky je 1,40 Eur. V prípade, že zákazník uhradí za tovar vopred, tento poplatok sa mu neúčtuje.
Tovar zasielame kuriérom iba v rámci Slovenskej republiky.
V deň odoslania zásielky Vám príde e-mail so zhrnutím objednávky, číslom balíka a odkazom na stránku prepravcu, kde si môžete sledovať stav Vašej objednávky. Opätovnú informáciu dostáva príjemca v deň príchodu kuriéra, kedy je už informovaný o konkrétnom hodinovom rozpätí doručenia balíka. Ak sa ani napriek viacerým notifikáciám zásielku nepodarí doručiť, prepravca poskytuje ďalšie dva pokusy o doručenie.
Prevzatie zásielky– odporúčame dôkladnú kontrolu zásielky pri jej preberaní. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu odporúčame zásielku neprebrať, prípadne riešiť priamo s vodičom prepravnej spoločnosti na mieste zápisom o škode. V prípade prevzatia poškodenej zásielky žiadame o nahlásenie tejto udalosti najneskôr do 24 hod. od prevzatia zásielky na e-mail obchod@maxstore.sk kde vám radi poradíme, ako v takýchto prípadoch postupovať. V prípade reklamácie nevyhadzujte obal - je predmetom dôkazového konania.